הנחה

הרנסנס זרוע האזיקים עור PU מימי הביניים, מתכווננת זרוע Bracers מסמרות בציר זרוע האזיקים על פיראטים אקרובטים

₪26.76 ₪38.25
  • Sku: w1020
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: קמפינג & טיולי הליכה

להפוך מלכותי אביר האלה זרוע האזיקים!עשוי עם חומר רך ונועד עם כיכר רשתות ואת החיבורים.לא חזק מדי או רופף מדי עבור כל יום ללבוש.מושלם עבור cosplay או בכל היסטורי, שיחזור.ערוץ הפנימי שלך אביר עם ביטחון עצמי וסגנון.

מפרט:

שם: מימי הביניים היד Bracers

משקל: כ-140 גרם

גודל המוצר: (בערך).24*22.8 ס "מ/9.45*8.98 ס" מ

חומר: עור PU

סצנה: ללבוש יומיומי, משחק מסיבת רוק, מסיבת קוספליי

אריזת רשימה:

1* אביר היד שרוול

ראה עוד פרטי המוצר

1.פנטזיה ימי הביניים: החוויה הקסומה הפיתוי של ימי הביניים עם יד אלו, bracers המתגאה בסגנון וינטג ' - כיכר רשתות ו מסמרות ליצור הילה של אותנטיות.

2.לטווח ארוך ויציב: אלה ימי הביניים היד bracers עשויים עור PU רך שיכול לעמוד בפני בלאי במשך זמן רב.הם גם עמיד בפני דהיית צבע ו שבירה, אז אתה יכול ליהנות שלך cosplay או שחזור מבלי לדאוג לגבי האיכות.

3.מתאים לך מאוד: ימי הביניים שלנו הזרוע Bracers תכונה מתכווננת עיצוב זה מבטיח התאמה מושלמת מבלי להיות חזק מדי או רופף מדי.זה להתאמה עיצוב מספק נוחות מקסימלית, מה שהופך אותם נהדר עבור כל יום ללבוש.

4.יישום רחב: עם אלה של ימי הביניים היד Bracers, אתה יכול לרומם את סגנון חיי היומיום, הופעות הבמה, מהקומיקון כנסים, מסיבות ליל כל הקדושים, נרחב שימוש cosplay אירועים.להוסיף את האותנטיות והקסם לכל בגד עבור לציון ואת המראה האופנתי.

5.מתאים למגוון רחב של דמויות: עם אלה של ימי הביניים היד Bracers, אתה יכול את התחפושת שלך המשחק.אלה מתכוונן bracers הם רב תכליתי תחפושת פריט אידיאלי עבור גברים ונשים כאחד, והם עשויים חומר חזק.הם יכולים לשמש עבור להתלבש כמו אבירים, פיראטים, ואקרובטים.

מפרט

מקור

סין

סוג

פנס

מוצרים קשורים