הנחה

2017 קיץ קיץ כיף לנשים מתקפל רחב גדול כובע קש השמש חוף כובע נשים אופנתי כובעים בנות חג הכובע

₪37.92 ₪42.13
  • Sku: w107207
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: כובעים & כמוסות

טיפ: משלוח חינם לשלוח. (סין הודעה הרגיל מנות קטנות ועוד)。

אם אתה צריך אותו להגיע מהר יותר, אנא בחר: (www.bizer.co.il משלוח רגיל) או (ePacket)(סין בדואר רשום דואר אוויר )。

תשלום

1) www.bizer.co.il תומך ויזה, מסטרקארד, מאסטרו כרטיס חיוב, ולא העברה בנקאית על ידי הבנקים.כדי ללמוד עוד על שיטות תשלום על www.bizer.co.il, עיין http://help.www.bizer.co.il/payment_faq.html.

2) בבקשה לבצע את התשלום בתוך 3 ימים מיום ההזמנה, אם אפשרי.אנחנו פשוט לשלוח את הסחורה אליך על פי הכתובת שכתבת ב www.bizer.co.il, אם אתה רוצה לשנות, בבקשה להשאיר הודעה כאשר אתה מציב את הסדר.

חינם

1) כאשר אתם מבצעים הזמנה, אנא בחר שיטת משלוח ולשלם את ההזמנה כולל דמי המשלוח.אנו שולחים את הפריטים בתוך 2-7 ימים לאחר התשלום שלך הוא לגמרי לאמת.

2) אנחנו לא מבטיחים זמן אספקה על כל משלוחים בינלאומיים (במיוחד עבור סין אוויר mailpost) בשל ההבדל מכס שחרור תקופות במדינות שונות, אשר יכול להשפיע על כמה מהר את המוצר נבדק.

לחתוך

כל המידות נמדדות על ידי היד, יכול להיות 2-3 ס " מ סטיות.

צבעים

הבדלים בצבע יכול להיגרם על ידי כמה סיבות אחרות כגון השתקפות צבע במסך, תאורה, רקע וכו'.עם זאת, אם אתה מאמין שהפריט שקיבל הוא בצבע רע, אנא צור איתנו קשר כדי לראות אם החזר או החזר כספי אפשרי.

הודעה

1) את המשוב שלך הוא מאוד חשוב לנו.אנא לחץ 5 כוכבים משוב אם אתה אוהב את הפריטים שלנו ואת השירות.אני יהיה לספק מחיר תחרותי וטוב יותר השירות כל הדרך.

אנא צור איתנו קשר לפני שעזבתי את כל משוב שלילי או פתיחת מחלוקת על www.bizer.co.il.אנו מבינים את חוסר שביעות רצונו שאולי אם הסדר משתבש, כמו שאנחנו חושבים, כל הבעיות ייפתרו לאחר פעיל שיתוף פעולה, תקשורת טובה!

2) כל האימיילים להיות השיב תוך 1 יום עסקים.אם אתה לא מקבל התשובה שלנו, אנא מחדש נשלח הדוא " ל שלך ואנחנו נענה בהקדם האפשרי

מפרט

מין

נשים

חומר

קש

סוג פריט

שמש כובעים

מספר הדגם.

כובעים לנשים

סגנון

מזדמן

מותג

jiangxihuitian

תבנית סוג

מוצק

גודל

56-58cm

שם מחלקה

למבוגרים

קטגוריה: מתקפל

מוצרים קשורים