סגסוגת טיטניום פולק גיטרה אקוסטית גשר אגוז להגדיל את גובה מרווח 72mm/74mm/76mm/80 מ "מ*3.0 מ" מ*0.2 מ "מ/0.4 מ" מ/0.8 מ " מ

₪7.61
  • Sku: w1403
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: כלי נגינה

מבוא המוצר :

פריט: גיטרה אגוז להגדיל את גובה Spacer

מפרט : עיין בנתונים בתמונות

ייצור המקום: GuitarFamily תוצרת יפן

צבע: כפי שמוצג בתמונה

משקל: 5 גרם/סט

טיפים חשובים:

1 .המוצר שלנו מחירים הובלה תעריפים מוגדרים .אם אתה קונה מוצר אחד או מספר הומוגניות המוצרים , אנא לחץ על "קנה עכשיו" .אם אתה רוצה לקנות מספר מוצרים שונים , אנא לחץ על "הוסף רכב" , זה יכול לחסוך קצת אריזה הובלה .המערכת תחשב מדויק משלוח על פי הכתובת שלך בין אם "קנה עכשיו" או " הוסף רכב ".

2. אנחנו הכללי של סוכנות "GOTOH" , "אלפא" , "WD" , "ווילקינסון", "פלויד רוז", וכן הלאה . "GuitarFamily" הוא משלנו פריט רוב המוצרים הם מתוצרת קוריאה , אנו מבטיחים את כל המוצרים בחנות שלנו הם מקוריים, באיכות גבוהה .פריט תמונות אמיתיות:

בנוגע אלינו:

1. ברוכים הבאים גיטרה המשפחה.כמו המנהיג של סין הגיטרה של חלקים saler, יש לנו אלפי סוגים של מוצרים, אשר כמעט מיפן ודרום קוריאה.המוצרים שלנו הם תחרותיים במחיר וגם באיכות.אנחנו נלחמים נגד עם זיוף מוצרים באיכות ירודה.אנו מקווים כי נוכל לבסס לטווח ארוך פעולה יחסים עם מוזיקלי Instrumens החברה, את סוחרי בעולם.אם יש לך מוצר תחרותי במחיר, אתה יכול לפנות אלינו.אנחנו יכולים מכירה את זה בשוק הסיני.

2. אם אתה צריך את המוצרים שלנו בכמות גדולה , אתה יכול לפנות אלינו.אנו נותנים לך הנחה.

3. אנחנו נמצאים במלאי מוגבל , אם אתה צריך כמות גדולה מאוד , אתה צריך ליידע אותנו.אנחנו נזמין את זה מראש.

משלוח & השיבה:

1. אנו משלוח ברחבי העולם, מלבד באזורים מרוחקים.משלוחים בינלאומיים נשלחים על ידי סין הודעה דואר אוויר , דואר EMS או EMS .זמן אספקה יכול להיות להשתנות עקב סיבות מסוימות, כגון מספרים של חברות התעופה במדינה שלך ואת מהירות עיבוד של המכס והדואר.זמן המשלוח הם כדלקמן:

EMS : 7-20 ימי עסקים

e-EMS: 7-20 ימי עסקים

סין הודעה דואר אוויר: 20-60 ימי עסקים

דרך e-מנות, תוכל לבצע את איתור המידע של הפריט שלך את הקישור של www.track-trace.com.Pls להתייעץ הדואר המקומי שלך אם הם מסכימים או לא.

2. מסי יבוא, מסים, חיובים אינם כלולים במחיר מצרך או עלות משלוח.חיובים אלה הקונה אחריות.אנא בדוק עם המדינה שלך של משרד מכס כדי לקבוע מה עלויות נוספות יהיה לפני המכירה או הקנייה.

3. דמי מכס יחול בדרך כלל על ידי חברת הספנות או הנאסף כאשר אתה בוחר את הפריט.תשלומים אלה לא בדמי משלוח נוספים.

תשלום

1. אנו מקבלים PayPal, alipay, בנק העברה בנקאית.כמו עבור מוצרים בתשלום ,נארגן shippment בתוך יומיים.אם אתה רוצה להזמין את זה בכמות גדולה, אתה יכול לפנות אלינו , אנו נותנים לך הנחה.מחזירה מקובלים, ניתן להחזיר כל פריט תוך 14 ימים מיום קבלת תמורת החזר כספי או החלפה של פריט זה.אנא צור איתנו קשר על referrence המספר. אם אתה רוצה להחזיר פריט.שים לב שהקונים אחראים על דמי המשלוח של החזרת, הפריטים המוחזרים חייבים להיות שלהם למצבו המקורי, אשר כולל תגיות, כל אריזה, ואנחנו רק לשלוח את החלפה או החזר לאחר שנקבל את הפריט המוחזר.

2. אנחנו נבדוק את כל הפריטים כדי לוודא שהם במצב טוב לפני משלוח, הם יהיו ארוזים היטב כדי למנוע נזק במהלך המעבר.עם זאת, אנחנו יהיה אחראי באופן מלא ללא רוח חיים(פגום על הגעה) פריטים, אנא צור איתנו קשר אם אתה מקבל פריט פגום, אנו נשלח לך עוד אחד בחינם או להנפיק החזר כספי מלא תלוי בבחירה שלך.

קשר ומשוב

1. אנו מעודדים את הלקוחות לפנות אלינו ישירות, אפילו אם נוכל לענות לך באופן מיידי. בגלל הבדלי השעות.כל השאלות יהיו השיבו בתוך 12 שעות ימי עסקים ואנו ננסה הטובה ביותר להשיב בתוך 24 שעות בחגים.

מפרט

מקור

ג ' יי. פי(מקור)

מותג

guitarfamily

סוג

אחרים

מספר הדגם.

0720

מוצרים קשורים