עץ המוביל נייד עצי הסקה תחבורה תיק אש עץ בעל חיצונית יומן הספק לשאת תנור עץ אביזרים האח עם אי

₪60.32
  • Sku: w1482
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: קמפינג & טיולי הליכה

נושא היומנים שלך בקלות ובביטחון באמצעות עץ המוביל.זה מתוכנן עם קל לשימוש, מבנה נוח יד מרגיש.לתלות אותו על הכתף עבור נוחות נוספת, כך שגם קשישים חיות מחמד יכול לעזור.להשתמש בביטחון וליהנות חמים אש בכל לילה.

מפרט:

צבע: צבא ירוק

חומר: בד

גודל: כ-101*45cm/ 39.76*17.71 אינץ

משקל: כ 276g

רשימת המוצרים:

הסקה הספק*1

הערות:

בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ הבדלים עקב מדידה ידנית

בשל ההבדל בין צגים שונים, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע המקורי של הפריט.

ראה עוד פרטי המוצר

1.לא קל להגיע רטובים: שימוש עמיד בד שעווה חומר, זה עצי הסקה הספק מספק ביצועים ללא תחרות, עמיד למים הגנה על היומנים שלך, אפילו בשלג.תחבורה יומנים עם שקט נפשי.

2.מתכוונן המרכזית רצועה: לפשט את עצי הסקה תחבורה עם עץ מוביל להסקה.זה מרופדות, ידית מתכווננת במרכז רצועת הופך את זה נוח לנשיאה, תוך הידוק רצועות לשמור את צרור מסודר והדוק.

3.קל לנשיאה: יומן הספק מאפשר לך לשאת בנוחות עץ על הכתף או החזה.שמציעה עיצוב ארגונומי מושלם, להתמודד עם אורך, ללא פליטת חומרים, עכשיו אתה יכול להעביר עצים להסקה ללא מאמץ תוך הפחתת לחץ יד.

4.לחסוך מקום: חנות עצי הסקה בתוך הבית ללא מאמץ, חסוך מקום עם עץ המוביל של רצועת כתף עבור משעה.קל לקפל עיצוב עושה אחסון נוח, זה יכול להיות מאוחסן על מקורה מתלה.

5.יישומים רחב: יומן זה מוביל להסקה יכול להיות גם שימושי כלי גינון, חג פריט, פיקניק, קמפינג או אבזר, או אפילו שעשוע לילדים וחיות מחמד.זה יכול לשמש כדי להעביר קשישים מחמד ועל החפצים שלהם.

מפרט

גודל

M

מקור

סין

סוג

כיס, ריבוי כלים

מוצרים קשורים