הנחה

10/50PCS מגמה חמודה קריקטורה אנימה רוח גרפיטי מדבקה הקסדה מקרר ספל DIY עמיד למים גרפיטי ליל כל הקדושים מדבקות

₪3.77 ₪6.30
  • Sku: w1738
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: חינוך & ציוד משרדי

על משלוח

א. אנחנו בדרך כלל ספינה בתוך שלושה ימי עסקים לאחר קבלת התשלום שלך.אנחנו בדרך כלל הספינה על ידי סין הודעה דואר אוויר.אם אתה רוצה אקספרס אחרים כמו: YANWEN ,EUB, DHL, EMS וכו', אנא צור איתנו קשר לפני מושך.

YANWEN משלוח של הזמן הוא על 35-60 ימים ;EUB הוא על 15-35 ימים ;DHL ו EMS הוא כ-7 -15 ימים.

ב. בבקשה להשאיר לנו הודעה כדי להודיע לנו על גדלים, צבעים שאתה רוצה, ואנו שולחים מוצרים לפי הפרטים שלך, או שאנחנו שולחים על ידי אקראי.

ג בבקשה לשלוח להשלים את הכתובת הנכונה & מספר טלפון ואנחנו נהיה מוכנים לחשב את עלות משלוח בשבילך.מעורב צבעים ודגמים שניהם בברכה בחנות שלנו.אנחנו נעשה בשילוב משלוח בשבילך.

ד. אנחנו לא אחראים לכל מותאם אישית חובה או מס יבוא.

כל המיילים ייענו תוך 1 יום עסקים.אם אתה לא מקבל התשובה שלנו, אנא מחדש נשלח הדוא " ל שלך ואנחנו נענה לך בהקדם האפשרי.קונה רציני בלבד!בבקשה המקום ההצעה רק אם אתה מסכים עם כל התנאים.

החזרה & החזר

א. הקונה צריך להציע את הראיות של הבעיה פריטים.

ב. אם אתה לא מרוצה עם הרכישה שלך, אתה יכול להחליף את הפריט.הקונה הוא אחראי לכל נוספות תשלום המשלוח.

סי. הקונה צריך לפנות אלינו תוך 3 ימים של משלוח, אם הם רוצים להחליף פגום או שגוי פריטים שנשלחו.

על Feedfack

א. שביעות הרצון שלך היא המטרה שלנו!מתן משוב שלילי או ניטראלי. הוא רציני מאוד, הגישה לנו לוודא שאנחנו יכולים לפתור את הבעיה שלך לפני שעזבתי את משוב שלילי.אנחנו מאוד מקווים שאתה אוהב את הפריטים שלנו וליהנות מהשירות שלנו.אנחנו מסתכלים קדימה את המשוב החיובי שלך.

ב. אם מחובר המוצרים תמונות כאשר עוזב אותנו חיובי feeback ינצח חינם מקסים מתנה עם הסדר הבא שלך!תודה רבה!

כי החבילה הוא הוציא מן סין, תחבורה הזמן יהיה ארוך.אז בשביל חוויית קנייה טובה יותר עבורך, אנו ממליצים לך לבחור טוב יותר לוגיסטיקה שיטה ולשלם כמה עמלות.

1.אנו ממליצים לך להזמין יותר מ-9 דולר.אז אתה יכול לעקוב אחר החבילה, יכול לקבל את זה מהר יותר.אחרת, אנו נשלח על ידי סין פוסט רגיל מנות קטנות בתוספת, אשר לא יכול להיות trackded,לא בטוח שהייתי מקבל את מוצרי הרבה זמן.

2.כל המוצרים הם בדקתי פעמיים לפני שיגור.אנא פנה אלינו קודם כל אם יש בעיה כלשהי כאשר אתה מקבל את המוצרים.בבקשה לתת 5 כוכבים אם אתה אוהב מוצרים ושירותים.

3.עקב הירי מצבו התקני חומרה, כגון מוניטור הבהירות הזו, לעומת זאת הגדרת וכו', אולי יש כמה הבדלים בין פריטים בפועל את גוון הצבע של התמונות להראות.

מפרט

חומר

נייר

צורה

/

מספר הדגם.

TS-7536

גודל

M

מקור

סין

גיל

>6 שנים, >3 שנים, >8 שנים

מוצרים קשורים