הנחה

כל מין קלאסי חורף חם לסרוג כובע מהר ריבאונד בד כובעי חורף עבור ספורט תחת כיפת השמיים צרכי

₪16.33 ₪20.68
  • Sku: w208531
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: כובעים & כמוסות

FS99 פסים נשים חורף כובע כפת אלסטיות גבוהה & חום שימור כובעים לחופשה מושלמת מתנה לאבא החבר FS99

פריט מפרט:

תכונות:

מהר ריבאונד בד: חומר Premium עושה את זה לשמר את שהעור שלך יוכל לנשים והנעימות תוך הוספת גמישות.החומר לנשימה מספק אוורור מסגרת המאפשר התקנה נכונה של טמפרטורת הגוף, אשר הוא הכרחי כאשר הם נחשפים מזג אוויר על פני המים.ללא ספק, זה מתאים לוויה עבור ההפלגה ועונה על דרישות עבור זרימת אוויר.מהיר ריבאונד תכונה הופך את זה לנכון על הראש שלך בצורה מושלמת.

אופנתי דייג ביני: הדייג מצחייה ללא כיסוי האוזניים הוא דרך אופנתי ללבוש עבור רוב האנשים, במיוחד עבור רחוב-חכמים צעירים.זה יוצר עיצוב מלוטש כדי להבטיח קווים חלקים את צורת הראש שלך כאשר לובשים.נבדל נפוץ לסרוג, זה צלעות לסרוג המציע ברור מרקם.זה אלגנטי, נועז, לגמרי תואם עם תלבושות שונות כדי להדגיש את פנים אטרקטיביים, ללא קשר למין.

מדי יום & בחוץ: מושלם עבור daliy לובש, בפנים בחוץ פעילויות.נהדר חורף חם קאפ עבור סקי, סנובורד, קמפינג, טיולים ועוד!מתקפל, מנופחים קל שלג סקי, כובעי היא הכי פשוטה נצחית סגנונות עבור גברים & נשים ובני נוער.ללבוש את זה עם האהוב שלך התלבושת.

חם מתוק המתנות שלנו: שחור ביני כובעי חורף יכולה להיות מושלמת מתנות ליום הולדת לגברים/נשים.אתה יכול לקנות לסרוג כובעים לגברים, כמו את האהבה, מתנות חג המולד עבור החבר לתת להם להרגיש את חמימות הלב שלך,יכול גם להיות השנה החדשה, מתנות חג המולד עבור אבא כדי לשמור על חם במזג אוויר קר.

שירות לקוחות: אם אתה להתעמת עם בעיות על המוצרים שלנו, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנחנו מוכנים לעזור.אנחנו נפתור את הבעיות שלך בהקדם האפשרי.

מפרט טכני:

משקל המוצר: על 80g

חומר: כותנה

סגנון: פשוטה

הערות:

1. בשל ההשפעות של אור, זווית הירי, את הצבע המקורי של הפריט עשוי להיות שונה מעט מן הצבע שמוצג בתמונה.

2. עקב מדידה ידנית, בבקשה לאפשר 1-3 ס " מ מדידת סטיית.תודה על ההבנה!חבילה כוללת:

1* חורף כובע כפת

1,על משלוח: לאחר הזמנת המוצר, אנחנו נשלח את הרכישה תוך 3-4 ימים.אם יש לך דרישות מיוחדות,בבקשה להשאיר לנו הודעה או ליצור איתנו קשר ישירות. 2,לגבי החזר: אם הטובין ניזוקו בזמן ההובלה, אתה יכול להחזיר אותו בתוך 7 ימים.בעת החלת עבור החזר,הקונה חייב לקבל אישור מהמוכר. 3,על בסיטונאות. Dropshipping: עבור הסיטונאי, אנו מציעים את חינם או משלוח אקספרס אשר לוקח רק 3-8 ימים להגיע.עבור שחרור המשלוח, אנחנו יכולים לשלוח את הסחורה ללקוחות שלך ישירות, ולא משאירה מידע על אותנו אם אתה רוצה. 4. איך אני יכול לעקוב אחר החבילה שלי?: אתה יכול לעקוב אחר החבילה שלך באתר האינטרנט הבא באמצעות את מספר המעקב שלך: www.17track.net/en (להעתיק את הדפדפן כדי לפתוח) 5,אם יש לך שאלות כלשהן לגבי הזמנות, אנא, צור איתנו קשר ראשון, אנו נותנים לך את לספק את התשובה.כי את התמיכה שלנו הוא הכוח המניע.

מפרט

מקור

סין

תכונה

לשמור חם

מין

יוניסקס

חומר

כותנה

שם מחלקה

למבוגרים

ישים הסצנה.

חיצוני

ישים העונה.

החורף

מוצרים קשורים