הנחה

CZ.השראה 6Pcs גיטרה לוואי קו 6.35 מ " מ בודד ערוץ כפול מלפנים די לעבור ישר זווית מחברים גיטרה תיקון כבלים

₪59.88 ₪119.81
  • Sku: w2589
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: כלי נגינה

תכונות:

【6.35 מ "מ ממשק】: גיטרה תיקון כבלים כולל 6.35 מ" מ ממשק, מה שהופך את זה תואם עם מגוון רחב של כלי נגינה והתקני שמע.אם אתה מחבר את הגיטרה שלך כדי מגבר או בלוח המקשים שלך כדי ערבוב קונסולה, כבל זה יש לך כיסוי.

【Single/Dual Channel】: גיטרה השפעה תיקון כבלים עם היכולת לתמוך יחידה וכפולה ערוץ אודיו, כבל זה מציע גמישות בשימוש.זה מאפשר לך לבחור את המצב המתאים ביותר לצרכים שלך, לספק לך את הגמישות כדי להתאים ביצועים שונים או הקלטה מצבים.

【מובנה DI החלף הפחתת רעש】: גיטרה מגיע עם כבל מובנה DI מתג המאפשר לך בקלות להתאים את רמת האות להזדווג הציוד שלך.בנוסף, המלון כולל אינטליגנטי הפחתת רעש טכנולוגית, אשר מסייעת לסלק רעשים לא רצויים, הפרעות, הבטחת נקי, קול ברור.

【HIFISound איכות】: גיטרה תיקון כבלי עשה עם יפנית חומרים, כבל זה מספק חום-gradeHIFI איכות הצליל.זה מושלם עבור בקנה מידה גדול הופעות, הקלטות, המציע עשיר, מפורט קול זה יהיה להרשים אפילו הבחנה ביותר של מאזינים.

【חומר באיכות גבוהה】: גיטרה השפעה כבל עשוי פרימיום סגסוגת אלומיניום, להבטיח את עמידות ואריכות ימים.זה נועד כדי לעמוד בתלאות שימוש קבוע, מה שהופך את זה בחירה עבור שני מוזיקאים מקצועיים וחובבים.

מפרט טכני:

מותג: CZ.השראה

צבע: שחור

כמות: 6 חבילות

חומר: סגסוגת אלומיניום

קו אורך: 20 ס " מ/7.8 אינץ

ממשק: 6.35 מ " מ

ערוץ: יחיד/כפול

אריזת רשימה:

6 x גיטרה תיקון כבלים

מפרט

מקור

סין

מוצרים קשורים