הנחה

20 יח 'בר מגנט ג'. ב. סגנון גיטרה בס איסוף Humbucker ייצור אביזרים / גודל 80 מ "מ*12 מ" מ*5 מ "מ או 82.5 מ" מ*12 מ "מ*5 מ" מ

₪86.72 ₪108.39
  • Sku: w3218
  • במלאי: זמין
  • קטגוריה: כלי נגינה

חומרים: מגנט צבע: שחור גודל: אורך×גובה×עובי:כ 80mm × 12 מ "מ x 5 מ" מ או כ 82.5 מ "מ × 12 מ" מ x 5 מ "מ בשביל לבחור באורך 80 מ " מ חלות על 4 מיתרים ג'. ב. בס איסוף 82.5 מ "מ אורך חלים 5 מחרוזת ג'. ב. בס איסוף גודל:כפי שמוצג בתמונה החבילה כוללת: 20 x האיסוף בר מגנט עקב פריכות, מעט מאוד מגנט מגהצים יהיה פגום מעט במהלך הלידה, במיוחד עבור 8 פינות.אלה אינם משפיעים על מוצרים פונקציה.אם אכפת לי את זה, בבקשה לשקול אותו היטב לפני ההזמנה.תודה.

הודעה על רכישת אביזרים של גיטרות חשמליות

יש כל כך הרבה סוגים שונים של גיטרה אלקטרונית עם אביזרים מעולה בגדלים וספקים עבור מוצרים אלה הם שונים, בבקשה לשאול את הגודל המדויק של מוכרי ישירות.בבקשה למדוד את גודל בדיוק, אז תודיע לנו.אנחנו מוכרים רק על פי גודל המפורטים בעצמך בצו.

על הגדלים

כמו שיש הרבה סוגים של גיטרה חלקי חילוף ואביזרים.גודל תמונות עבור המוצרים אשר צריך הגודל המדויק כדי להתאים את הגיטרות הוגדרו.אנא אשרו את גודל היטב לפני ההזמנה.כמה המותר שגיאות קבועה לטווח יהיה שם בגלל הכתמים השונים, ומדידת שגיאות.

על הבדל צבע

כל המוצרים צריכים להיות לקחת תמונות על המקום!עקב הירי אור-מסכים שונים, וכו', את התמונות, את הצבעים יהיה קצת שונה למוצרים אמיתיים.כל הצבעים צריכים לעקוב האמיתי מוצרים בלבד.

לגבי משלוח

סחורות יישלח אליך תוך 5 עד 7 ימי עבודה ברגע שנקבל את ההזמנה שלך.

על הסיטוניים

אנחנו רק למכור את הגיטרה חלקים ואבזרים, ועל פנייתך לכל סיטונאית פרטים צריך להיות מאוד בברכה את הטובים ביותר מחיר צריך מסופקים.

מפרט

מימד

כפי שמוצג בתמונה.

מספר הדגם.

SYQPJ-CT-7X

שם המוצר.

איסוף בר מגנט

צבעים

שחור

חומרים

מגנט

סוג

איסוף בר מגנט

מקור

סין

משקל

25G/Pcs

המקום של מקור

סין

קטגוריה: בר מגנט

מוצרים קשורים